مهندسین مشاور

مشاوره و طراحی معماری، شهرسازی و مهندسی

مهندسین مشاور

مشاوره و طراحی معماری، شهرسازی و مهندسی

انجام پروژه به روش EPC (مهندسی، تدارکات و ساخت) به ایم معنی است که یک شرکت به تنهایی مسئول انجام کل پروژه (از طراحی تا ساخت) خواهد بود. شرکت مهراز گستر با تکیه بر سالیان طولانی سابقه طراحی و همچنین نیروهای متخصص در این زمینه، قادر به انجام صفر تا صد پروژه ها می باشد که در این راه، قابلیت اطمینان، انعطاف جهت انطباق با خواسته های کارفرما و اجرای قوی مراحل مختلف پروژه از ویژگیهای این شرکت خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

در این فستیوال خلاقیت در هنر و هنر تعاملی در بسیاری از اشکال قابل لمس است. از جمله : موسیقی، عملکرد وتئاتر خیابانی چریکی نمونه ای از اشکال هنری هستند که در اردو گاه ها و مناطق توسعه یافته شهر ارائه می شود. این آثار هنری در خیابان های شهر قرار گرفته است و هر ساله صد ها آثار هنری به طور جداگانه که هم شامل تاسیسات هنری کوچک و هم بسیار گسترده است و اغلب مجسمه هایی با عنصر جنبشی، الکترونیکی و آتش سوزی است؛ به شهر بلک راک منتقل می شوند.

دلیل نام گذاری این فستیوال به این خاطر است که هر سال بر پایه رسم دیرینه؛ اختتامیه این فستیوال با سوزاندن یک مرد حصیری بزرگ یا سازه ای مشابه این سازه در آخرین روز فستیوال به پایان خواهد رسید. مرد حصیری تندیسی است که مریدان دروئیدی کلتی آن را نماد و سنبل باروری می دانستند.

ادامه مطلب 

  • ۹۷/۰۲/۰۹
  • مهراز گستر فردا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی