مهندسین مشاور

مشاوره و طراحی معماری، شهرسازی و مهندسی

مهندسین مشاور

مشاوره و طراحی معماری، شهرسازی و مهندسی

انجام پروژه به روش EPC (مهندسی، تدارکات و ساخت) به ایم معنی است که یک شرکت به تنهایی مسئول انجام کل پروژه (از طراحی تا ساخت) خواهد بود. شرکت مهراز گستر با تکیه بر سالیان طولانی سابقه طراحی و همچنین نیروهای متخصص در این زمینه، قادر به انجام صفر تا صد پروژه ها می باشد که در این راه، قابلیت اطمینان، انعطاف جهت انطباق با خواسته های کارفرما و اجرای قوی مراحل مختلف پروژه از ویژگیهای این شرکت خواهد بود.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرودگاه پلاتف که نمادی از جاذبه گردشگری نیز محسوب می شود در سال 2018 پیش از شروع میزبانی این شهر برای جام جهانی؛ ساخته شده است. این بنای بسیار زیبا توسط 12 معمار طراحی شده است.

استادیوم رستوف آرنا یکی از میادینی است که ویژه جام جهانی ساخته شده است.استادیو در جنوب شرقی روستوف نا دنو؛ نزدیک به فرودگاه  و ایستگاه راه آهن قرار دارد.

ادامه مطلب

  • مهراز گستر فردا
  • ۰
  • ۰

طراحی آتلیه های معماری دنیا یکی از مهم ترین و قابل لمس ترین تاثیر؛ در نحوه عملکرد پرسنل در محیط کار؛ فضای داخلی دفتر کار است. شددت اهمیت این موضوع در دفتر های کار معماری بسیار ملموس تر و تاثیر گذار تر است. طراحی داخلی فضای کار برای معماران یک حقیقت مجهول است که با کنجکاوی مسرت بخشی همواره در پی تغییر و تحولات آن هستند.



با درک درست از این فضای کاری معماران امیدوارند که بتوانند محیطی را ایجاد کنند طبق علایق و سلیقه های خود را در محیط اجرا کنند و باعث آرامش هر بیشتر در فضا شوند. با درک دقیق تر  عمیق تر این فضاها؛ معماران میتوانند فضای کاری را به الگو های واقعی و نزدیک به تصور تبدیل کنند. معرفی 10 الگو ار دفاتر معماری ، نشان می دهد که چگونه فضای کاری می تواند منبع الهام بخش برای الگو های طراحی باشد.چگونه است؟

ادامه مطلب 

  • مهراز گستر فردا