مهندسین مشاور

مشاوره و طراحی معماری، شهرسازی و مهندسی

مهندسین مشاور

مشاوره و طراحی معماری، شهرسازی و مهندسی

انجام پروژه به روش EPC (مهندسی، تدارکات و ساخت) به ایم معنی است که یک شرکت به تنهایی مسئول انجام کل پروژه (از طراحی تا ساخت) خواهد بود. شرکت مهراز گستر با تکیه بر سالیان طولانی سابقه طراحی و همچنین نیروهای متخصص در این زمینه، قادر به انجام صفر تا صد پروژه ها می باشد که در این راه، قابلیت اطمینان، انعطاف جهت انطباق با خواسته های کارفرما و اجرای قوی مراحل مختلف پروژه از ویژگیهای این شرکت خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

هوشمند سازی؛ بعد از شنیدن این کلمه  شاید اولین تعبیری که به ذهن هر مخاطبی برسد کامپیوتر یا تکنولوژی باشد. در حقیقت ریشه تعبیر درست است. اما گستره ی آن بسیار وسیع و پیچیده می باشد. بعد از تمام این تفکرات در این متن خانه ی هوشمندی را برای شما وصف خواهیم کرد که به وسعت هوشمند سازی پی ببرید.

خانه هوشمند چیست؟

خانه هوشمند محل اقامت است که از دستگاه های متصل به اینترنت برای نظارت از راه دور و مدیریت لوازم و سیستم های نظیر روشنایی و حرارت استفاده می کند. البته اگر به جزء نام ببریم کلیه فعالیت های روز مره و یا حتی خواب شبانه را هم شامل میشود.شاید نگاه ویژه هوشمند سازی برای بانوان؛ بسیار جذاب تر و راحتر باشد.

ادامه مطلب 

  • ۹۷/۰۲/۰۸
  • مهراز گستر فردا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی